xmasfreak

Jag vill ha mer jul!

Årets stora Julfilm "Arthur Chistmas"

Publicerad 2011-09-28 12:34:28 i Allmänt,




Arthur och Julklappsrushen som den kommer att hetta på svenska
kommmer att ha sverige prämier den 2 december 2011

"Arthur går till botten med gåtan som alla barn, stora som små, har funderat över: Hur gör Jultomten för att hinna dela ut alla julklappar runt om i världen på Julafton? Det är en mycket komplicerad operation och Jultomten har sin bas under isen på Nordpolen. En berättelse om Arthur som kommer från en långt ifrån perfekt familjsom i och med sin upptäckt får uppdraget att rädda alla barns jul"

Vad kan vi vänta oss av årets stora produktion? Filmen är regisserat av något av en doldis,
Sarah Smith. Men den något mer otippade är Peter Baynham bakom manus, Peter är mer känd som hjärnan bakom filmer som Borat (2006) och Brüno (2009) så det kommer definitivt bli roligt och spännande att se denna 3D film.


Tillsvidare får vi titta och njuta av dessa trailers!
















Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2011-09-29 00:11:21

JA, den vill jag se på bio!!!

Postat av: TinaGustafsson.com

Publicerad 2011-10-02 00:00:11

Denna skall jag absolut se! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wladimir

Det bästa jag vet är julen, och framförallt julmusik och julfilmer. Till vardags har jag fullt upp med att hämta barn från dagis och med att göra de godaste pannkakorna i Uppland. I denna blogg vill jag tipsa om och vältra mig i bra julfilmer och julmusik. Jag vill också passa på att varna för de riktigt låga vattenmärken som finns där ute. Hoppas jag kan hjälpa dig att finna det ultimata julsoundtracket, och den bästa julrullen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela