xmasfreak

Jag vill ha mer jul!

Kommentarer

Postat av: Falksonchristmas

Publicerad 2012-08-20 15:15:12

Denna nya länken fungerar inte!....

Svar: Har fixat länken, vi ses på xmasfreak.blogspot.se!
Wladimir

Postat av: Leena

Publicerad 2012-08-20 15:41:54

markera, kopiera och klistra in länken så kommer man rätt

Svar: Bra jobbat där Leena, har fixat länken nu.Vi ses på xmasfrak.blogspot.se i höst!
Wladimir

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wladimir

Det bästa jag vet är julen, och framförallt julmusik och julfilmer. Till vardags har jag fullt upp med att hämta barn från dagis och med att göra de godaste pannkakorna i Uppland. I denna blogg vill jag tipsa om och vältra mig i bra julfilmer och julmusik. Jag vill också passa på att varna för de riktigt låga vattenmärken som finns där ute. Hoppas jag kan hjälpa dig att finna det ultimata julsoundtracket, och den bästa julrullen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela