xmasfreak

Jag vill ha mer jul!

Musikkalendern lucka 17

Publicerad 2011-12-17 16:05:00 i Allmänt,

Jag vill bjuda er på en ovanlig jullåt varje dag fram till jul!

Vem har vi i lucka sjuton?

17







Julian Casablancas

"I Wish It Was Christmas Today"



Det är inte bara jag som önskar att julen kom snabbare.
En skön och svängig jullåt från Julian Casablancas.
Hoppas ni gillar den!!!

Om

Min profilbild

Wladimir

Det bästa jag vet är julen, och framförallt julmusik och julfilmer. Till vardags har jag fullt upp med att hämta barn från dagis och med att göra de godaste pannkakorna i Uppland. I denna blogg vill jag tipsa om och vältra mig i bra julfilmer och julmusik. Jag vill också passa på att varna för de riktigt låga vattenmärken som finns där ute. Hoppas jag kan hjälpa dig att finna det ultimata julsoundtracket, och den bästa julrullen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela