xmasfreak

Jag vill ha mer jul!

Tom & Thomas

Publicerad 2011-08-29 20:25:04 i Allmänt,



Tom & Thomas är en ungdomsfilm som spelar sig runt juletid i London och Amsterdam.
De nioåriga pojkarna Tom och Thomas växer upp i olika miljöer utan att känna varandra. Ändå har de hela tiden haft en märklig känsla för varandra. När de till slut träffas är Tom på flykt undan några barnsmugglare i området. Förövarna förväxlar Tom och Thomas och försöker föra den senare ut ur landet. Det står klart att pojkarna är tvillingar och Tom tänker inte se på när hans nyfunna bror rycks ifrån honom. Han börjar leta efter Thomas för att försöka sammanföra familjen igen. I rollerna: Aaron Johnson, Ryan Nelson, Inday Ba, Sean Bean, Derek de Lint. Regi: Esmé Lammers.
För de lyckliga som har TV4 Film kan de se dena pärla till rulle nu i september.

Lördag 03 september 2011 04:40

Torsdag 08 september 2011 08:40 (R)

Söndag 11 september 2011 17:00 (R)

En bra film att smygstarta julfilm säsongen!

 

Kommentarer

Postat av: Tonny

Publicerad 2011-08-30 15:24:49

Tack för tipset!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wladimir

Det bästa jag vet är julen, och framförallt julmusik och julfilmer. Till vardags har jag fullt upp med att hämta barn från dagis och med att göra de godaste pannkakorna i Uppland. I denna blogg vill jag tipsa om och vältra mig i bra julfilmer och julmusik. Jag vill också passa på att varna för de riktigt låga vattenmärken som finns där ute. Hoppas jag kan hjälpa dig att finna det ultimata julsoundtracket, och den bästa julrullen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela